luni, 17 noiembrie 2008

DE IERI NU MAI AM SPATIU PENTRU FOTOGRAFII

Sunt intr-o situatie naspa,nu mai am spatiu pentru poze si am incercat sa-mi fac un nou blog,insa pe acelasi cont,asa ca tot degeaba.Ma voi gandi ce am de facut,poate o alta platforma,poate alt cont,dar nu prea am chef.Asa ca,deocamdata stagnez.Am un gust amar,simt o rupere de...virtual de parca am trecut printr-un cutremur.In plus,pe pagina asta de editare nu am optiunile cunoscute,bold,size,etc ci doar poze,ceea ce n-am nevoie.Ce comic!!!O sa public sa vad ce iese si apoi pun linkul pe blogul initial.Sunt atat de trista...,ca un copil caruia i s-a stricat jucaria....,jucaria mea din 27 martie,nu are inca 7 luni,dar era deja o parte din mine,o buna parte din mine.Ma duc sa plang si sa ma scuzati ca nu stiu ce sa fac.Va imbratisez si simt ca ma despart de voi,prieteni dragi.La buna vedere!

14 comentarii:

starsgates spunea...

consideră-l un nou volum pe care-l scrii. noi suntem alături de tine si pe mai departe.:)

Elisa spunea...

da,dar fara poze? :(((((

Anonim spunea...

Ti-as spune sa te muti pe wordpress.
Aici ai 3GB disponibili. Si eu am publicat multe poze, si pana acum am consumat doar 3% din spatiu.
Elisa fa ceva, sa pot sa te mai citesc, sa-ti vad gradina.
E si maine o zi... Sigur iei tu o decizie inteleapta. Eu vreau sa pot deschide poarta gradinii de vis si sa stiu ca ne astepti zambind.

Elisa spunea...

da,dar nu vreau sa nu-l mai vad pe primul...e lipit de sufletul meu si vreau sa-l vad zilnic,mai ales acum cand gradina mai este doar in pozele din el.... :((((
O sa plang un pic si ...ma descarc.
Multumesc Cristal,multumesc Starsgates! :((((

pescarusul argintiu spunea...

Elisa draga mea, iata o realitate virtuala careia trebuie sa-i faci fata si sa-i gasesti solutia.
Ma gandesc ca masura imediata ar fi sa intrii in postarile anterioare si sa mai culegi o poza, doua, sa le pui deoparte sau daca poti, sa le micsorezi dimensiunea, probabil in prezent destul de mare.
Voi mai consulta maine pareri, pe la prietenii nostri bloggeri si colegi de "blogspot", poate au idei constructive si utile, deci binevenite.
Ce zici, e OK asa ?
Sunt alaturi de tine, nu mai fi mahnita, vom rezolva cumva!

Elisa spunea...

Cora...,daaaaa...m-as bucura sa am un pic de ajutor,ca fiul meu nu se are cu blogurile si nu ma ajuta si nici alti cunoscuti apropiati de pe mess,asa ca te pup si as putea chiar sa cumpar spatiu,dar nu stiu cum s-o fac.Multumesc tare mult.. :)

Anonim spunea...

Iti mangai tristetea. Noaptea e un sfetnic bun. Lasa blogul asa cum e. Iti faci unul nou, si pe acesta il pui in blogroll si il vedem cand vrem.
Cei dragi tie, sigur te vor gasi.
Maine o sa-ti trimit niste detalii, atat cat ma pricep si eu, cum poti sa-ti iei "domeniu" pe net. Sunt sigura ca se vor mai gasi prieteni care sa te ajute, numai sa afle.
O noapte linistita si... va veni din nou primavara in gradina ta de vis. :)

Anonim spunea...

helloooo, albumule!! sunt si alte variante :
1 ) sterge din cele vechi sa-ti faci loc la ce o sa vina
2) fa-ti cont ( free) la wordpress .com . E mai larg :)
si hai , nu mai plange !
asa cum te stim , nimic nu te infrange... La treaba , soro :)

Elisa spunea...

Windwhisperer,
mda...sunt femeia-copil si mi s-a stricat jucaria...asa ca lasa-ma sa ma alint si eu un pic :))))
Da,cred c-o sa-mi fac cont pe wordpress,maine ..daca ma ajuta fii-miu si blog si sa-l dea la...public,ca eu toate astea nu le stiu si mi-e cam lene sa ma strofoc...mi-e teama de esec...nu-mi plac esecurile,nah...!
Multam frumos ..soro ;)

Elisa spunea...

Cristal,draga mea Cristal,cum stai tu langa mine pe banca...infrangerii...poate aparenta,poate nuuu...,dar nici bu-ti inchipui cat ma ajuta faptul ca-mi esti acum alaturi.Multumesc,Dumnezeu sa-ti dea ce meriti,caci meriti mult!Te imbratisez si imi voi ridica fruntea spre cer,cat este de frumos sa te uiti in sus!!! :)

Vasile Guta-Ciucur spunea...

Buna Elisa,
Spatiul maxim alocat pe Picasa este de 1GB. Sa te muti pe Wordpress, nu este o solutie pentru ca nici 3Gb nu sunt suficienti, ii vei consuma repede.

Solutia sta in redimensionarea pozelor. Noi (eu si Lia), facem pozele la rezolutia de 640x480 de pixeli, special pentru blog. Si economisim foarte mult spatiu. Avem mii de poze pe picasa fara sa fi epuizat spatiul (eu am consumat doar 0.2 din 1Gb).

Gandeste-te sa faci la fel. E adevarat ca la o rezolutie asa mica, se vede bine doar pe ecran, nu mai poti sa le tiparesti la vreun centru fotografic. Dar ce este pentru internet, e pentru internet si gata. Avand pozele dimensionate la 648x480, si blogul se incarca mult mai repede pentru vizitatori.

Ca masura imediata (te avertizez ca e mult de lucru) incepe cu redimensionarea pozelor si inlocuirea lor treptata... pentru ca nu vei primi alt spatiu pe picasa.

Succes!

P.S. Acest lucru este valabil pentru toate doamnele care posteaza poze pe blog.

Elisa spunea...

Domnule... si Lia draga,poate nu stiti cu cine aveti de-a face...Eu nu reusesc sa pun o poza acum pe wordpress si credeti ca voi putea sa fac tot ce mi-ati spus??Nici macar nu cunosc toti termenii cu care mi-ati dat sfatul acesta,sunt o habarnista in domeniu,doar ca am blog si atat.Oricum,va multumesc frumos.Nu o sa ma mai ating de blogul acesta din trecut si de pozele de pe el si stiti de ce?>?Deoarece,am scris cu un etaj mai sus,dupa ce am sters o multime de poze mari...el tot asa-mi spunea,ca s-a terminat cota.Ce sa fac??sa sterg tot blogul ca sa pun ce?ca poze de iarna cu gradina...nu s-au inventat in Romania,poate doar sa mut gradina in alta zona de pe glob.
Sunt cam trista si obosita si va rog sa ma scuzati ,dar o nota de umor m-ar scoate din starea asta de nemultumire.
Pe de alta parte,Lia pe blogul tau tu pui cate 2..3 poze deodata nu ca mine 20...30,caci eu asa l-am gandit..un blog in care sa predomine pozele si nu textele.
Multumesc mult.Nu iau acum o hotarare...nu stiu inca ce si cum voi face. :)

Bia spunea...

HEY! MI-AM INSTALAT PICASA DAR LA 1000 SI CEVA DE POZE CICA NU MAI AM SPATIU...CA TRE. SA-L CUMPAR...DORESC A PUNE MIII DE POZE SA LE AM CA AMINTIRI PT. MULTI ANI DE ACUM INAINTE....SPUNETIM SI MIE UNDE SA LE SALVEZ?(FARA HARDURI ,CD-URI,SI DVD-URI ).

coco spunea...

chiar o mare problema, imi pare taaaree rau!!