marți, 18 noiembrie 2008

BLOGGER.COM ESTE O GAZDA NESERIOASA :((((

Dupa ce am facut curatenie mare pe blog,am SMULS cu durere in suflet cam 40 de poze (poate si mai multe)de pe pagina principala,de la elemente de pagina si apoi am incercat sa pun o..,doar una,poza la postul de acum.Ce credeti?Acelasi raspuns:ne pare rau...bla,bla,bla....ati depasit cota...bla,bla :(((

TICALOSILOOOOOOR!!!!Ticalosi de patroni gratuiti,hahahahahaha.....nici macar nu stiu cum sa caut care mi-era cota.

Un comentariu:

Geocer spunea...

Atunci cand esti pe "Tablou de bord", mergi pe "Contul meu" Este un link in dreapta sus. Ti se va deschide o pagina cu mai multe programe google pe care le utilizezi (Blogger, Gmail probabil ... etc.) Mergi acolo pe "Picasa Web Albums". Ti se va deschide albumul in care vei gasi toate pozele incarcate de tine. Atentie : daca le-ai sters de pe blog, nu s-au sters si din albumul Picasa, tocmai de aceea inca iti ocupa spatiul. Ca sa stii cat spatiu mai ai (dar se pare ca tu nu mai ai deloc), mergi in partea de jos a paginii si o sa gasesti scris (cam mic, e adevarat) "You are currently using ....".
Fa un tur prin albumul Picasa si in mod sigur vei gasi poze de care nu mai ai nevoie. In prezent, iti accepta maxim 1 GB (1024 MB) de poze. In functie de cat eliberezi, vei mai putea incarca si altele. Bafta !